Official Web

ڈیجٹل میڈیا ونگ، پاکستان کا مثبت تاثر عالمی سطی پر پیش کرنے میں سرگرم۔

 

 

ڈیجیٹل میڈیا ونگ اگست 2020 میں وزارت اطلاعات کے تحت تشکیل دیا گیا تھا۔ ڈیجیٹل میڈیا ونگ کی تشکیل کا مقصد سوشل میڈیا پر ریاست کے خلاف گردش کرنے والی جعلی خبروں کا سامنا کرنا اور سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کے ذریعے پوری دنیا کو پاکستان کا بیانیہ دکھانا تھا۔ ڈی ایم ڈبلیو وزارتوں اور ریاستی محکموں کے ساتھ کام کر رہا ہے تاکہ وہ سوشل میڈیا کے ذریعے عوام کو اپنا کام دکھا سکیں۔ ڈی ایم ڈبلیو ایک شفاف محکمہ ہے جو ریاست کا بیانیہ دکھانے اور سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے ذریعے پاکستان کا امیج بڑھانے کے لیے سخت محنت کر رہا ہے۔
ڈی ایم ڈبلیو پبلک ریلیشنز آفیسرز (پی آر او) کے ساتھ براہ راست ہم آہنگی میں ہے اور تمام سرگرمیوں ، پریس کانفرنسوں ، ایونٹس ، اپ ڈیٹس اور معلومات کے لیے مواد کی مدد ، احاطہ اور تخلیق کے لیے ذمہ دار ہے جو براہ راست وفاقی وزارت اطلاعات و نشریات ، وفاقی وزراء اور وزیراعظم تمام سوشل میڈیا اکاؤنٹسر ۔

 

ڈی ایم ڈبلیو کی جانب سے انٹرایکٹو میڈیا سیشنز کا اہتمام بھی کیا جا رہا ہے۔ یہ ایک فارمیٹ شو ہے جو ڈیجیٹل میڈیا ونگ نے متعارف کرایا ہے تاکہ اعلی درجے کے ڈیجیٹل میڈیا براڈکاسٹروں اور صحافیوں کو اعلیٰ سرکاری حکام سے جوڑا جا سکے۔ اس سیشن میں صحافی حکومتی وزراء اور ایس اے پی ایم سے وہ سوالات پوچھتے ہیں جو بنیادی طور پر عام لوگ پوچھتے ہیں۔ اس اقدام کا مقصد زیادہ تر موجودہ اور بااثر خدشات پر حکومتی نقطہ نظر کو پہنچانا اور انہیں پاکستان کے عام لوگوں سے جوڑنا ہے

%d bloggers like this: