Official Web

چین پاکستان سفارتی تعلقات کے قیام کی سترویں سالگرہ کی مناسبت سے سرگرمیوں کی افتتاحی تقریب

دو مارچ کو چین کے ریاستی کونسلر اور وزیر خارجہ وانگای نے بیجنگ میں ویڈیو لنک کے ذریعے پاکستانیوزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کے ساتھ مل کر چینپاکستان سفارتی تعلقات کے قیام کی سترویںسالگرہ منانے کی سرگرمیوں کی افتتاحی تقریب میںشرکت کی۔
وانگ ای نے کہا کہ چین پاکستان سفارتی تعلقات کے قیام کے ستربرسوں میں دونوں ممالک نے جامع تعاون کامظاہرہ کیا ہے اور سدا بہار دوستی قائم کی ہے ۔چیناور پاکستان کو سفارتی تعلقات کے قیام کی سترویںسالگرہ کے موقع سے فائدہ اٹھاتے ہوئے مزید اعلیمعیار،وسیع پیمانے اور گہری سطح کا تعاون کرنا چاہیئے۔فریقین کو ایک دوسرے کے کلیدی مفاداتاور دلچسپی کے امور پر ایک دوسرے کی مضبوط حمایتجاری رکھنی چاہیئے۔
پاکستانی وزیر خارجہ نے کہا کہ  پاکستان ایک چین کیپالیسی پر ثابت قدم رہے گا اوردی بیلٹ اینڈ روڈانیشیٹیو کی بھرپور حمایت کرتا ہے۔
اس موقع پر دونوں وزراء خارجہ نے چین پاک سفارتیتعلقات کے قیام کی سترویں سالگرہ کے لوگو  کا اجراکیا۔

 چین کی وزارت خارجہ کے ترجمان وانگ وین بین نے کہا کہ دو مارچ کو چین کے ریاستی کونسلر اور وزیر خارجہ وانگ ای نے بیجنگ میں ویڈیو لنک کے ذریعے  پاکستانی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کے ساتھ مل کر چینپاکستان سفارتی تعلقات کے قیام کی سترویں سالگرہ کیمناسبت سے منعقد کی جانے والی سرگرمیوں کیافتتاحی تقریب میں شرکت کی۔
وانگ وین بین نے تعارف کرتے ہوئے کہا کہ چینپاک تعلقات کے قیام کی سترویں سالگرہ  کی مناسبتسے سیاست، معیشت و تجارت، ثقافتی تبادلے سمیتمتعدد شعبوں میں تقریباً سو سرگرمیوں کا انعقاد کیا جائےگا۔ جن کا اعلان پاکستان کے ساتھ  مشاوت کے بعدجلدکیا جائے گا۔  ہمیں یقین ہے کہ دو طرفہ مشترکہکوششوں کے ذریعے چینپاکستان روایتی دوستی کو مزیدآگے بڑھایا جائے گا ،مختلف شعبوں مین باہمی حقیقیتعاون کو مزید فروغ دیا جائے گا، دونوں ملکوں کے عوامکے درمیان باہمی رابطوں کو مزید مضبوط بنایا جائے گا۔ تاکہ چین پاک جامع اسٹریجک تعاون کے ساتھی کے تعلقات کو نئی بلندی پر پہنچایا جاسکے۔