Official Web

‎غلام اسحاق خان انسٹی ٹیوٹ آف انجینئرنگ سائنسز اینڈ ٹکنالوجی کی ٹیم انویکٹس پچھلے نو سالوں سے اے آئی اے اے ڈی بی ایف (AIAA DBF) (ڈیزائن / بلڈ / فلائی) مقابلے میں پاکستان کی واحد نمائندہ ہے۔

ڈیزائن / بلڈ / فلائی ایک بین الاقوامی آر / سی ہوائی جہاز کا مقابلہ ہے جس کی سرپرستی اور اہتمام امریکی انسٹی ٹیوٹ آف ایروناٹکس اینڈ آسٹروونٹکس ، سیسنا ایئرکرافٹ کمپنی ، اور ریتھون میزائل سسٹم نے کیا ہے۔ ہر سال ، سیکڑوں انجینئرنگ انسٹی ٹیوٹ اپنی درخواستیں بھیجتے ہیں ، جن میں سے صرف 100 تجاویز کو قبول کیا جاتا ہے۔ تمام 5 براعظموں کی ٹیمیں حصہ لیتی ہیں ، جس میں بہت سے عالمی شہرت یافتہ انجینئرنگ انسٹی ٹیوٹ ، جیسے ایم آئی ٹی(MIT) ، یوسی برکلے(UC Berkeley) ، اور اسٹین فورڈ(Stanford) شامل ہیں۔ اس کے بعد ہر ٹیم کو برقی طاقت سے چلنے والے R / C ہوائی جہاز کے ڈیزائن اور تیار کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جو سالانہ بدلتے ہوئے مشن کے بیان کو پورا کرتا ہے۔ 60 صفحوں پر مشتمل تکنیکی رپورٹ ہر ٹیم کے ذریعہ پیش کی جاتی ہے جس کے بعد اڑنے والی پروازیں جو ریاستہائے متحدہ امریکہ کے کنساس اور ایریزونا(Kansas and Arizona , USA) میں باری باری ہوتی ہیں۔
اس سال کے مقابلے کے لئے ، ٹیم نے ایک بینر طیارہ ، “پروواز” ڈیزائن کیا اور تیار کیا ، جو بینر کو تعین کرنے اور جاری کرنے اور مسافروں اور سامان لے جانے کے قابل تھا۔ DBF کے لئے فلائی آف ایونٹ ، جو اپریل 2020 میں ویسٹا ، کنساس کے شہر میں ہونا تھا ، کوویڈ 19 وبائی بیماری کی وجہ سے بدقسمتی سے منسوخ کردیا گیا تھا۔ تاہم ، اے آئی اے اے(AIAA) نے ڈیزائن رپورٹ کی بنیاد پر ٹیموں کو اسکور کیا ، اور ٹیم انویکٹس جی آئی کے آئی(GIKI) نے خلیفہ یونیورسٹی کے پیچھے ایشیاء میں دوسری پوزیشن حاصل کی ، جو مجموعی درجہ بندی میں 9 ویں نمبر پر ہے ، ٹیم انویکٹس نے ہندوستانی ، چین ، جنوبی کوریا اور ترکی کے حریفوں پر فتح حاصل کی ہے۔ ٹیم کو 100 میں سے 81 کے رپورٹ اسکور ، دنیا کا 13 واں اعلی اسکور ، اور اسٹینفورڈ(Stanford) ، امارات ایوی ایشن یونیورسٹی(Emirates Aviation University) ، اور یونیورسٹی آف پنسلوانیا(University of Pennsylvania) پیچھے چھوڑتے ہوئے 101 ٹیموں میں 34 واں پوزیشن حاصل کی۔
ٹیم انویکٹس GIKI کا مقصد پاکستان میں ریڈیو کنٹرول شدہ ہوائی جہاز کی صنعت کا چہرہ بننا ہے اور اس کی قومی موجودگی اور بین الاقوامی تجربے کو اس شوق کو فروغ دینے میں مدد کے لئے استعمال کرنا ہے۔