Official Web

"بیجنگ-واشنگٹن سسٹر سٹی ریلیشن شپ کی 40 ویں سالگرہ” کی مناسبت سے کنسرٹ کا انعقاد

بیجنگ میونسپل پیپلز گورنمنٹ، واشنگٹن سٹی گورنمنٹ اور امریکہ میں چینی سفارت خانے نے مشترکہ طور پر "بیجنگ-واشنگٹن سسٹر سٹی ریلیشن شپ کی 40 ویں سالگرہ” کی مناسبت سے ایک کنسرٹ کا انعقاد کیا۔تقریب میں400 سے زائد افراد  نے شرکت کی۔

 بیجنگ کے ایگزیکٹو ڈپٹی میئر شیا لن ماؤ نے اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بیجنگ اور واشنگٹن کی دوستی کے 40 سالوں کے دوران دونوں شہروں نے بہت سے شعبوں میں فعال تبادلہ اور تعاون کیا ہے۔ فعال اقتصادی اور تجارتی تبادلے اور اکثر و بیشتر ثقافتی تبادلے کیے گئے ہیں اور مشترکہ طور پر چین-امریکہ بلدیاتی تعاون کے لیے ایک ماڈل قائم کیا گیا ہے۔انہوں نے واشنگٹن میں زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھنے والے دوستوں کا  بیجنگ کی ترقی کے مواقع کا اشتراک کرنے  اور چین اور امریکہ کے درمیان بلدیاتی دوستانہ تبادلوں کو فروغ دینے کے لیے مزید تعاون کا خیرمقدم کیا۔

سٹی آف واشنگٹن کے سیکرٹری باسیٹ نے کہا کہ گزشتہ 40 سالوں میں واشنگٹن اور بیجنگ نے مختلف شعبوں میں دوستانہ تبادلوں اور تعاون کا سلسلہ جاری رکھا ہے جس سے دونوں شہروں کے عوام کے درمیان باہمی افہام و تفہیم اور دوستی کو فروغ ملا ہے۔ امید ہے کہ مستقبل میں دونوں شہروں کے درمیان تبادلہ اور تعاون مزید گہرا ہو گا اور دونوں شہروں کے لوگوں کے درمیان مزید قریبی تبادلے ہوں گے۔