Official Web

گوادر فری زونز میں ڈی ڈالرائزیشن کا آغاز ہو گیا

گوادر : بجٹ 2024-25 کے حتمی فیصلے کے پس منظر میں گوادر فری زونز میں ڈی ڈالرائزیشن کا آغاز ہو گیا ہے جس کے تحت گوادر فری زونز کی تمام کمپنیاں اپنے تجارتی لین دین کو امریکی ڈالر کے بجائے پاکستانی کرنسی میں کر سکتی ہیں۔

ترمیم شدہ ایس آر او 805 (1)/2024 کسٹمز رولز 2001 کے تحت گوادر فری زون اور ٹیرف ایریا (پاکستان کی مارکیٹیں اور صنعتیں جو گوادر فری زون کے دائرہ اختیار سے باہر کام کرتی ہیں) کے درمیان ڈالر کی لین دین کی شرائط کو کم کردیا گیا ہے۔ اب گوادر فری زون اور ٹیرف ایریا پاکستانی کرنسی میں کاروبار کریں گے۔ یہ تحریک دونوں اطراف کی تجارت کو ڈالر کے اتار چڑھاؤ سے محفوظ رکھے گی۔

گوادر نارتھ فری زون کمپنی "ایگوین پرائیویٹ لمیٹڈ” کے ایک عہدیدار نے گوادر پرو کو بتایا کہ نئی طریقہ کار میں تبدیلیوں کے مطابق ای کسٹم کلیئرنس سسٹم "ویب بیسڈ ون کسٹم” (وی بی او سی) کے ماڈیولز میں ترمیم کی جا رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ آنے والے دنوں میں گوادر پورٹ اتھارٹی، پاکستان کسٹم، ایف بی آر اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے درمیان ایک اعلیٰ سطحی اجلاس میں مطلوبہ طریقہ کار کو عملی جامہ پہنانے کے لیے مزید مربوط میکانزم کے لیے اقدامات کیے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ یہ ٹیرف کے ایریا  میں کاروبار کرنے والے لاکھوں پاکستانی تاجروں کے لئے تازہ ہوا کا سانس ہے کیونکہ نئی ترقی سے انہیں گوادر فری زون علاقوں کی کمپنیوں کے ساتھ اپنی تجارت کو بڑھانے کی ترغیب ملے گی۔ لہٰذا نہ صرف ٹیرف ایریا کے تاجر اچھی کمائی کریں گے بلکہ گوادر فری زونز کے تاجر بھی زبردست کاروبار کریں گے۔

چائنا اوورسیز پورٹ ہولڈنگ کمپنی (سی او پی ایچ سی) کے عہدیدار نے کہا کہ فری زون کے سرمایہ کاروں اور آپریٹرز نے اس پیش رفت کو گوادر فری زونز کی ترقی میں ایک اہم لمحہ قرار دیا ہے۔

اس وقت گوادر نارتھ فری زون، جسے فیز ٹو کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، 2221 ایکڑ پر محیط ہے، میں دو برآمدی چینی کمپنیاں موجود ہیں جنہوں نے کام شروع کر دیا ہے، یعنی اگوین پرائیویٹ لمیٹڈ، ایک فرٹیلائزر ایکسپورٹر، اور "ہنگنگ” زرعی صنعتی پارک، اس کی شاخیں "ہنگنگ ٹریڈ کمپنی (ایس ایم سی-پی وی ٹی) لمیٹڈ” اور "یوان ہوا انڈسٹریل کمپنی لمیٹڈ” ہیں۔

ایگوین پرائیویٹ لمیٹڈ پہلا سرمایہ کار ہے جس نے گوادر نارتھ فری زون میں خریدی گئی 10 ایکڑ اراضی پر صنعت قائم کی ہے۔ اس کی پیداواری تنصیب میں 20,000 ٹن سلفرک ایسڈ کی ابتدائی سالانہ پیداواری صلاحیت ہے ، جو روزگار کے سینکڑوں مواقع پیش کرتی ہے اور اجناس اور خام مال کی فراہمی کے لحاظ سے مقامی کاروباری مواقع فراہم کرتی ہے۔

ہنگنگ ٹریڈنگ کمپنی لمیٹڈ ایلوویرا جیسی زرعی مصنوعات کی کاشت اور خریداری کو فروغ دے گی اور گوادر فری زون میں پروسیسنگ اور چین کو برآمد کے لئے عالمی سطح پر فارماسیوٹیکل خام مال درآمد کرے گی۔ یوآن ہوا انڈسٹریل کمپنی لمیٹڈ بنیادی طور پر مویشی پروری اور مویشیوں کی ترقی میں مشغول رہے گی۔ اس صنعتی پارک سے مقامی لوگوں کے لئے براہ راست اور 3000 بالواسطہ روزگار کے مواقع پیدا ہوں گے۔

اس کے علاوہ چکنائی آئل فرم ہینگمی ٹیکنالوجیکل گریس کمپنی، ٹیکسٹائل کمپنی ایسٹیکس انڈسٹریز وغیرہ نے بھی یہاں پلانٹس لگانے پر رضامندی ظاہر کی ہے۔