Official Web

شی جن پھنگ کی ننگشیا میں تعمیر و ترقی کے حوالے سے اہم ہدایات

سی پی سی سینٹرل کمیٹی کے جنرل سیکرٹری،  صدر مملکت  اور سینٹرل ملٹری کمیشن کے چیئرمین شی جن پھنگ نے ننگشیا میں اپنے حالیہ جائزہ دورے کے دوران اس بات پر زور دیا کہ ننگشیا کو نئے ترقیاتی تصور کو مکمل طور پر نافذ کرنا چاہئے،  دریا زرد کے طاس کے ماحولیاتی تحفظ اور ایک اعلیٰ معیار کے ترقیاتی پائلٹ زون کی تعمیر کو کشش کے طور پر لینا چاہئے،  معاشی خوشحالی، قومیتی اتحاد، خوبصورت ماحول اور خوشحال لوگوں کے ساتھ ایک خوبصورت نئے ننگشیا کی تعمیر کو تیز کیا جائے، اور ننگشیا میں چینی طرز کی جدیدکاری کا ایک باب رقم کرنے کی کوشش کی جائے.

20 تاریخ کی صبح ، شی جن پھنگ نے ننگشیا حوئی خود اختیار علاقے  کی پارٹی کمیٹی اور حکومت کی ورک رپورٹ سنی ، اور ننگشیا کی حاصل شدہ کامیابیوں کی توثیق کی۔

شی جن پھنگ نے کہا کہ ننگشیا ایک منفرد جغرافیائی ماحول اور وسائل کا ذخیرہ رکھتا ہے ،  یہ ضروری ہے کہ خصوصی اور منفرد صنعتی ترقی کا راستہ اختیار کیا جائے اور ایک جدید صنعتی نظام کی تعمیر کی جائے جو ننگشیا کی خوبیوں کا عکاس ہو  اور مضبوط مسابقت رکھتا ہو۔انہوں نے مزید کہا کہ ثقافت اور سیاحت کے گہرائی سے انضمام کو مضبوط بنایا جائے، اور فعال طور پر خصوصی سیاحت کو فروغ دیا جائے. سائنسی اور تکنیکی جدت طرازی اور صنعتی جدت طرازی کے انضمام کو مضبوط بنانا، روایتی صنعتوں کی تبدیلی اور اپ گریڈیشن کو فروغ دینا، اور مقامی حالات کے مطابق نئی معیار کی پیداواری قوتوں کو تیار کرنا،لازم ہے

شی جن پھنگ نے اس بات پر زور دیا کہ ننگشیا کو کلیدی شعبوں میں اصلاحات کو گہرا کرنے اور مقامی خصوصیات کی حامل اصلاحات کی جستجو پر توجہ مرکوز کرنی چاہئے۔ مارکیٹ معیشت کے بنیادی نظام کو بہتر بنانا، ایک متحد قومی مارکیٹ کی تعمیر میں فعال طور پر ضم ہونا، کاروباری ماحول کو بہتر بنانا، اور سماجی سرمایہ کاری کی زندگی کو متحرک کرنا چاہیے. ضرورت اس امر کی ہے کہ عوام کو درپیش مشکلات اور مسائل کو فوری حل کرنے پر توجہ دی جائے اور تمام قومیتوں کے لوگوں کی مشترکہ خوشحالی کو مضبوطی سے فروغ دیا جائے۔ انہوں نے واضح کیا کہ دیہی احیاء کو جامع طور پر فروغ دیا جائے گا اور غربت کے خاتمے کی کامیابیوں کو مستحکم اور وسیع کیا جائے گا۔