Official Web

کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کی تشکیل نو کا جائزہ لینے اور سہولت فراہم کرنے والی کمیٹی کے پہلے اجلاس کا انعقاد

کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی (KoFHA) کے بورڈ آف ڈائریکٹرز (BoD) کی تشکیل نو کا جائزہ لینے اور سہولت فراہم کرنے والی کمیٹی کا پہلا اجلاس آج منعقد ہوا۔ وفاقی وزیر برائے بحری امور قیصر احمد شیخ کی زیر صدارت اجلاس میں وفاقی وزیر تجارت جام کمال اور وفاقی وزیر صنعت و پیداوار رانا تنویر حسین اور سیکرٹری میری ٹائم افیئرز ظفر علی شاہ کمیٹی کے طور پر موجود تھے۔ یہ کمیٹی اس بات کو یقینی بنانے کے لیے بنائی گئی ہے کہ کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کی تشکیل نو کو آرڈیننس اور ریاستی ملکیتی انٹرپرائزز (SOE) ایکٹ، 2023 کے مطابق کیا جائے۔ بورڈ آف ڈائریکٹرز کا تقرر وفاقی حکومت کے ذریعے کیا جانا ہے۔اجلاس کے دوران، کمیٹی نے انتخاب کے عمل کے معیار اور رہنما اصولوں کا بغور جائزہ لیا۔ بات چیت میں اس بات کو یقینی بنانے پر توجہ مرکوز کی گئی کہ نامزد کردہ ممبران بورڈ میں مختلف قسم کی مہارتیں، تجربہ اور مہارت لائیں گے، جو کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی آرڈیننس اور ریاستی ملکیتی انٹرپرائزز ایکٹ، 2023 میں بیان کردہ مقاصد کے مطابق ہوں گے۔
وفاقی وزیر قیصر احمد شیخ نے نامزدگی کے عمل میں شفافیت اور میرٹ کریسی کی اہمیت پر زور دیا۔ وزیر شیخ نے کہا کہ ”ہمارا مقصد بورڈ آف ڈائریکٹرز کی تشکیل نو کرنا ہے جو گورننس کے اعلیٰ ترین معیارات کو برقرار رکھتا ہو اور کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی کو زیادہ کارکردگی اور کامیابی کی طرف لے جانے کے لیے گامزن ہو۔”
وفاقی وزیر تجارت جام کمال نے قومی معیشت میں کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی کی سٹریٹجک اہمیت اور ایک متحرک اور آگے کی سوچ رکھنے والی قیادت کی ٹیم کی ضرورت پر روشنی ڈالی۔ وزیر کمال نے کہا کہ کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی ہمارے ماہی گیری اور سمندری شعبوں میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ اس کے بورڈ کی تشکیل نو اس کی آپریشنل صلاحیتوں اور خدمات کی فراہمی کو بڑھانے کی جانب ایک قدم ہے۔
وفاقی وزیر برائے صنعت و پیداوار رانا تنویر حسین نے کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی آرڈیننس اورریاستی ملکیتی انٹرپرائزز ایکٹ 2023 کے ذریعے فراہم کردہ قانونی فریم ورک کی پاسداری کے لیے کمیٹی کے عزم کا اعادہ کیا۔ متعلقہ قوانین اور ضوابط کی مکمل تعمیل، اور ہماری قوم کے تنوع اور جامعیت کی عکاسی کو یقینی بنانے کے وزیر اعظم کے وژن کو عملی جامہ پہنانے کے لیے بھی وقف ہے۔
کمیٹی ممکنہ امیدواروں کا جائزہ لینے اور نامزدگیوں کو حتمی شکل دینے کے لیے باقاعدگی سے اجلاس کرتی رہے گی۔ اس کا مقصد تنظیم نو کے عمل کو موثر طریقے سے مکمل کرنا اور اس بات کو یقینی بنانا کہ کورنگی فشریز ہاربر اتھارٹی کا بورڈ آف ڈائریکٹرز اپنے سٹریٹجک مقاصد کو پورا کرنے اور پاکستان کے ماہی گیری اور بحری شعبوں کی پائیدار ترقی میں اپنا حصہ ڈالنے کے لیے پوری طرح تیار ہے۔