Official Web

بھارت: ورلڈ کپ 2023ء کا آج سے آغاز، انگلینڈ اور نیوزی لینڈ افتتاحی میچ کھیلیں گے

احمد آباد:  کرکٹ ورلڈ کپ 2023 کا آغاز آج سے بھارت میں ہو گا، ون ڈے کرکٹ پر حکمرانی کیلئے دس ٹیمیں پنجہ آزمائی کریں گی، افتتاحی میچ میں دفاعی چیمپئن انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کی ٹیمیں آمنے سامنے ہوں گی۔

گزشتہ ورلڈ کپ کی فائنلسٹ ٹیمیں انگلینڈ اور نیوزی لینڈ پاکستانی وقت کے مطابق دوپہر ڈیڑھ بجے بھارت کے شہر احمد آباد کے میدان میں اتریں گی، دونوں ٹیموں کے ون ڈے کے باہمی ریکارڈ پر نظر ڈالی جائے تو انگلش ٹیم کا پلڑا بھاری دکھائی دیتا ہے۔

 

دونوں ٹیموں کے درمیان 95 ون ڈے میچز کھیلے گئے ہیں، 45 میں انگلینڈ نے کامیابی حاصل کی جبکہ 44 میں بلیک کیپس نے میدان مارا، چار میچز بغیر نتیجہ اور دو میچ برابر رہے، ورلڈ کپ میں انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کی ٹیمیں دس بار آمنے سامنے آئیں اور دونوں نے پانچ، پانچ میچز جیتے ہیں۔

انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کی ٹیموں میں ایسے کھلاڑی موجود ہیں جو کسی بھی وقت میچ کا نقشہ بدلنے کی صلاحیت رکھتے ہیں، انگلش ٹیم کے اوپننگ بلے باز جونی بیرسٹو کیوی باؤلرز کیلئے خطرناک ثابت ہو سکتے ہیں، ان کے علاوہ مڈل آرڈر میں انگلینڈ کا انحصار جو روٹ اور آل راؤنڈر بین سٹوکس پر ہو گا، کپتان جوز بٹلر بھی بلیک کیپس کے باؤلرز کیلئے قہر بن سکتے ہیں۔

فاسٹ باؤلنگ میں کرس ووکس، مارک ووڈ انگلینڈ کے اہم اہتھیار ہوں گے، معین علی اور عادل رشید سپن کا جادو دکھائیں گے، انگلینڈ کے سٹار آل راؤنڈر بین سٹوکس کا انجری کے باعث پہلے میچ سے باہر ہونے کا امکان ہے، دوسری جانب نیوزی لینڈ کے ڈیون کانوے، کین ولیمسن اور ڈیرل مچل کیوی ٹیم کے بیٹنگ میں اہم ثابت ہوں گے، ٹم ساؤتھی اور ٹرینٹ بولٹ انگلش بلے بازوں کی وکٹیں اڑائیں گے۔

 

میگا ایونٹ کے آغاز سے قبل تمام ٹیموں کے کپتانوں نے پریس کانفرنس میں شرکت کی، قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کیپٹنز ڈے کے موقع پر حیدر آباد سے احمد آباد خصوصی طیارے کے ذریعے پہنچے، پریس کانفرنس میں پاکستانی کپتان بابر اعظم اور بھارتی کپتان روہت شرما نے ایک ساتھ انٹری دی۔

قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے کہا ہے کہ بھارت میں ہمارا شاندار استقبال کیا گیا ہے، ورلڈ کپ کیلئے پوری طرح تیار ہیں، ہمارا کمبی نیشن اچھا ہے کوشش ہو گی ایونٹ میں اچھا پر فارم کریں، ہماری اسٹرنتھ باؤلنگ ہے۔

دوسری جانب میگا ایونٹ کی تیاری کیلئے قومی کرکٹ ٹیم آج حیدر آباد دکن کے راجیو گاندھی سٹیڈیم میں پریکٹس کرے گی، ٹیم کی ٹریننگ تین گھنٹے جاری رہے گی، شاہین ورلڈ کپ میں کل نیدر لینڈز کیخلاف میدان میں اتریں گے۔